środa, 23 marca 2016

Wielkanocne klimaty

Święta Wielkanocne za pasem, więc podzielę się tu dwoma jajkowymi gadżetami.
Pierwszym, który większość ludzi posiada jest minutnik, którego używam podczas gotowania jajek. To właśnie on odlicza mi 4 minuty do ugotowania idealnego jajka na miękko. Kiedyś te urządzenia to były zwykłe kule, bądź miały bardziej egzotyczne kształty np. pomidora czy cytryny. Obecnie jest milion wzorów, w których możemy przebierać. Minutnik nastawiam też jak piekę chleb czy inną zapiekankę. Mój też stanowi prawdziwą ozdobę  kuchni.




Drugim małym pomocnikiem jest krajalnica do jajek. Dzięki temu pokrojenie jaj do sałatki zajmuje tylko chwilkę. Tnie to także jajo na plasterki, kiedy chcemy zjeść kanapkę. Kiedyś myślałam, że jest mi ono zupełnie nie potrzebne, przecież mam nóż. Ale z krajalnicy korzystają również dzieciaki, więc nie mam obaw, że przy krojeniu stracą prawie wszystkie swoje palce u dłoni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz